מיתד - פרופיל החברה

חברת מיתד, מספר ח.פ.511527616, הינה חברה לייבוא ושיווק המתמחה בתחום אמצעי העגינה ושיטות קיבוע לענף הבנין ולמגזר הפרטי.

 

חברת מיתד הוקמה בשנת 1971 ע"י מר שרים אריה. בתקופה זו תחום העגינה בארץ היה בראשיתו, ומהדרישה הדחופה להתמקצעות בתחום המורכב כל כך, נוסדה חברת מיתד במיוחד על מנת לענות על הצורך בגוף מומחה לתחום העיגון, שיזרים את כל הידע הטכנולוגי העולמי על כל מגוון מוצריו אל התעשייה הישראלית המתפתחת בצעדי ענק.

חברת מיתד החלה לייבא באופן מסודר ומקצועי את כל מוצרי העיגון מהפשוט אל המשוכלל ביותר, תוך הצמדות לקצב ההתפתחות המהיר של הטכנולוגיה העולמית ועל ידי הקשרות בלעדית עם מיטב החברות בעולם.

חברת מיתד אחראית באופן ישיר לקידום ועידכון התעשייה הישראלית ונחשבת לכתובת הראשונה בענף, כשמנהלי החברה בעזרת הידע והניסיון העצום שנרכש עם השנים, נחשבים לברי סמכא, וליועצים הטובים ביותר בתחום.

מיתד אף זכתה לכינוי "בית הדיבל" ולא בכדי.

במיתד מחלקה טכנית המספקת ייעוץ ונותנת מענה לבעיות העולות הן במהלך התכנון והן במהלך הביצוע.

המגוון העצום של אפשרויות העיגון ומוצריו השכלול האינסופי והשינויים הרבים המתחוללים בענף, מחייבים את חברת מיתד לשמור כל הזמן על רמת השרות הגבוהה ביותר, על מנת לאפשר לכל בעל מקצוע בענף להכיר את כל החידושים והמוצרים הרבים ולהנות מהתאמה מושלמת לצרכיו הייחודיים.

 

מיתד שיווק מספקת את כל סל המוצרים לעגינה בטוחה:

מקדחים לסוגי תשתית שונים

דיבלים יעודיים הנותנים מענה לכל סוג תשתית

ברגיםאומים ודיסקיות

חבקים (בנדים) לתעשיה, בנדים לאינסטלציה, בנדים לענף הרכב, חבקים לסירות ויאכטות

- שירותי הדרכה לחברות, ימי עיון והסברים מקצועיים.


מיתד מרכזת את מיטב הפתרונות ממגוון רחב של יצרנים מרחבי העולם ומציעה סל מוצרים איכותים המספקים מענה לכל בעיית קיבוע ועגינה.

 

במיתד מלאי גדול ומגוון המאפשר אספקה מהירה לכל רחבי הארץ, באמצעות משלוחים או  דרך חנויות אספקה טכנית, ורשתות "עשה זאת בעצמך".

 

> חזרה לדף הבית